golfvakantie.reismee.nl

Golfvakantie belgie

Wij horen veel goede verhalen over golfvakanties in belgie.

Golfbanen Belgie

De golfbanen zijn goed en het Belgisch bier is natuurlijk niet voor niets wereldberoemd. Wie heeft goede tips voor een korte golf vakantie in Belgie? Wij denken in de zomermaanden in Belgie te kunnen golfen.

Andere hobbies

Naast golfen hebben wij nog enkele leuke hobbies, zoals:

• Klaverjassen
  • bridgen
  • fietsen

Hotel overnachting in Belgie

Uiteraard willen wij graag in een goed hotel overnachten voor een lage prijs. De komende jaren willen wij graag op vakantie naar belgie blijven gaan. Aangezien wij denken dat hotelovernachtingen erg veel geld kosten, denekn wij er over een tweede huis te kopen in de Belgische Ardennen. Wij gaan eens uitzoeken hoeveel het kost om een klusjesman in te schakelen voor het verbouwen van onze tweede woning. Wij hebben verschillende klusjesmannen nodig, zoals een:

Gezondheidsproblemen

Helaas heeft mijn man enkele gezondheidsproblemen. Hij heeft namelijk last van couperose. Wij hebben gehoord dat er goede ziekenhuizen en goede artsen die couperose behandelen.

Op doorreis naar Duitsland

Na deze korte vakantiewillen wij door reizen naar Duitsland. Onze dochter loopt daar stage. Een Duitsland stage is verplicht op haar opleiding tot tolkvertaler.

Weer terug naar Nederland

In het najaar van 2011 gaan wij weer terug naar nederland. Wij willen ons huidige huis verkopen en een nieuwbouwhuis kopen in Hengelo, overijssel. Nieuwbouw Hengelo is echter zeer populair en dus duur.